ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Kreowanie strategii marketingowej hotelu na cały rok i terminowe prowadzenie działań promocyjnych i rekamowych przy współpracy z działem sprzedaży, kuchnią oraz restauracją,
- Tworzenie materiałów reklamowych, wizualizacji,
- Prowadzenie kampanii marketingowych w internecie,
- Współpraca z mediami i portalami branżowymi,
- Koordynowanie i opieka nad wysyłkami masowymi – mailing, newsletter,
- Bieżące monitorowanie i analiza rynku oraz proponowanie nowych rozwiązań,
- Planowanie i zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych,
- Osobiste nadzorowanie i uaktualnianie informacji na stronie www obiektu,
- Nawiązywanie, utrzymywanie i koordynacja współpracy z podmiotami świadczącymi usługi marketingowe dla obiektu,
- Tworzenie i obróbka bazy fotografii z życia obiektu,
- Dbanie o dobry wizerunek obiektu.
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w branży hotelarskiej lub w agencji eventowej,
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji,
- Wysokie zdolności organizacyjne,
- Znajomość języka angielskiego,
- Kreatywność, proaktywność i zaangażowanie,
- Wysoka kultura osobista,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
MILE WIDZIANE:
- Zdolności graficzne i obsługa programów graficznych Photoshop / Adobe Ilustrator / Corel Draw,
- Znajomość języka niemieckiego,
OFERUJEMY:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Dużą samodzielność i możliwość realnego wpływu na kształt kampanii reklamowych i działania marketingowe,
- Możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju zawodowego.
CV prosimy o przesłanie na adres mailowy: kariera@olandia.pl z dopiskiem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami."
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.